Source Code | سورس کد

در این بلاگ سورس کدهای نوشته شده به زبان سی پلاس پلاس و زبان های برنامه نویسی دیگر قرار داده می شود.

Source Code | سورس کد

در این بلاگ سورس کدهای نوشته شده به زبان سی پلاس پلاس و زبان های برنامه نویسی دیگر قرار داده می شود.

سورس کد مرتب سازی ادغامی (Merge Sort source code )

پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶ ب.ظ

این برنامه الگوریتم مرتب سازی درجی را با زبان c++ پیاده سازی میکند .



merge


دانلود در ادامه مطلب ...



لینک دانلود سورس :

Download 

لینک دانلود فایل اجرایی :

Download

نظرات  (۶)

Good
پاسخ:
Thanks
سلام.به جای اینکه از const برای تعریف size استفاده کنید،اونو #define کنید که توی تابع merge هم به comb به جای 10 بدید size که برنامه بهتر بشه.
البته نظرم رو گفتم. خیلی خوبید.موفق باشید. :D
پاسخ:
سلام ممنون به خاطر نکته ای که اشاره کردید .
خیلی مطالب شما مفیدبود من برای پروژه ام استفاده کردم
کاش برنامه ی کامل c++ هم گذاشته بودید. اگر بذارید ممنون میشم

خیلی مطالب شما مفیدبود من برای پروژه ام استفاده کردم
کاش برنامه ی کامل c++ هم گذاشته بودید. اگر بذارید ممنون میشم
منسیکس
سلام .اگه میشه همین برنامه رو با تقسیم بر سه مینویسید ممنون میشم

سلام

یکی از عزیزان گفتن

به جای اینکه از const برای تعریف size استفاده کنید،اونو #define کنید که توی تابع merge هم به comb به جای 10 بدید size که برنامه بهتر بشه.

میشه بیشتر توضیح بدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی